تجهيزات و دكوراسيون اداري با گلدسيت

آموزش كسب و كار اينترنتي رايگان

تجهيزات و دكوراسيون اداري با گلدسيت

صندلي طبي چيست و چرا افراد بسيار زيادي در ادارات و سازمان هاي خود از صندلي طبي استفاده مي كنند؟ چرا بايد براي كارمندان شركت خود صندلي طبي استفاده كنيم؟ براي پاسخ به اين سوالات با شركت گلدسيت همراه باشيد. امروزه حتي اگر ظاهر و زيبايي صندلي ها براي شما خيلي مهم باشد، باز هم بايد براي طبي بودن آن درجه ي اهميت بالايي قائل شويد. زيرا با خريد صندلي اداري مناسب براي كارمندان خود، بازدهي و بهره وري آن ها در كارشان افزايش مي يابد و از خستگي زودهنگام آن ها جلوگيري مي شود، پس اين موضوع به وضوح، اهميت صندلي مورد استفاده را بيان مي كند.

https://goldsit.ir/صندلي-طبي

چرا بايد از صندلي طبي استفاده كنيم؟
اگر شما از يك صندلي طبي خوب استفاده كنيد و آن صندلي ، تمام خصوصيات و استاندارد هاي يك صندلي ارگونوميك را داشته باشد، اعضاي بدن شما آسيب نمي بيند، راحتي و آسايش بيشتري براي شما ايجاد مي شود كه همين موضوع به تنهايي مي تواند تا حد زيادي مديران شركت ها را قانع كند كه از صندلي هاي با استاندارد ۲۰۲۰ استفاده كنند. و معمولا براي استفاده از صندلي ارگونوميك، بايد موارد زيادي را در نظر بگيريد، يعني هم خودتان با اصول نشستن، آشنا باشيد و هم از صندلي استفاده كنيد كه واقعا ارگونوميك باشد، نه اينكه صرفا برچسب ارگونوميك بودن بر روي آن خورده باشد!

شايد در نگاه اول كمي عجيب باشد كه چرا بايد از صندلي هاي استاندارد و گران قيمت براي كاركنان شركت خود استفاده كنيم؟ شايد سولات اين چنيني در ذهن شما شكل بگيرد، اما اگر بدانيد كه خريد يك صندلي استاندارد، چقدر مي تواند به بازدهي كارمندان شركت شما تاثير بگذارد، حتما هزينه هاي قابل توجهي را براي اين موضوع كنار مي گذاريد، زيرا فقط شما يك بار براي سرمايه گذاري صندلي اداري شركت خود هزينه مي كنيد، اما براي هميشه از نتايج فوق العاده ي بازدهي كارمندان (سيصد درصدي) خود بهره مند مي شويد.

 https://goldsit.ir/chairs_cat/صندلي-مديريتي

صندلي طبي مناسب چه افرادي است؟
در واقع هر فردي كه در روز براي مدت طولاني روي صندلي مي نشيند بايد از صندلي طبي استفاده كند تا از بروز بيماري هاي مختلف مانند گردن درد، كمردرد و…. جلوگيري كند. همچنين استفاده از صندلي طبي براي افرادي كه به اين بيماري ها مبتلا شده اند مي تواند مفيد باشد و سبب كاهش درد و بهبود آن ها شود. طبق نظر متخصصان، اين نوع صندلي ها در سلامتي افراد تاثير بسزايي دارند و نشستن براي مدت طولاني بر روي چنين صندلي هايي آسيب هاي جسماني براي افراد به همراه نخواهد داشت. اما بايد توجه كرد كه چگونگي استفاده از صندلي هم مهم است و صندلي بايد متناسب با قد و شرايط فيزيكي هر فرد تنظيم شود.

 

صندلي طبي براي مديران
معمولا اين نوع صندلي ها در شركت ها و سازمان ها استفاده مي شود، زيرا  اغلب كارمندان و كاركنان، براي مدت زمان بسيار زيادي بر روي صندلي مي نشينند و در زمان استفاده از صندلي نامناسب ، بعد از مدتي كوتاه دچار بيماري هاي مختلف مانند گردن درد، كمردرد و….  مي شوند، بنابراين دقيقا كار اصلي صندلي طبي همين است كه از ايجاد اين بيماري ها و آسيب ها جلوگيري كند.

اگر ميخواهيد براي مديران و كارشناسان شركت خود صندلي هاي ارگونوميك تهيه كنيد، حتما بخش صندلي مديريتي و صندلي اداري  وب سايت ما را مشاهده كنيد، صندلي مورد نظر خود را انتخاب كنيد، آن را خريداري كنيد و در كوتاه ترين زمان كالاي خود را تحويل بگيريد و يا جهت دريافت مشاوره براي خريد محصول مناسب با كارشناسان شركت گلدسيت تماس بگيريد.

https://goldsit.ir/chairs_cat/صندلي-كارشناسي

صندلي كنفرانسي
براي تهيه ي اين نوع صندلي ها، بايد در نظر داشته باشيد كه يك صندلي طبي خوب بايد چهار ناحيه ي ستون فقرات گردن، پشت، كمر و دنبالچه را پوشش دهد و اگر نتواند از بدن محافظت كند تاثيرات منفي براي شما در پي خواهد داشت. صندلي هاي شركت گلسيت علاوه بر اين كه بر پايه ي اصول ارگونومي ساخته شده اند از ظاهر زيبايي هم برخوردارند.

معمولا از زماني كه كارمندي در يك شركت استخدام مي شود، كم كم و به مرور زمان، فشارهاي بسيار زيادي به كمر و گردن او وارد مي شود كه همين موضوع باعث ايجاد آسيب هاي جسماني در او مي شود و اگر در اين گونه مواقع از صندلي طبي استفاده نكنيد در طولاني مدت پشيماني هاي زيادي را براي شما ايجاد مي كند و همواره بايد در نظر داشته باشيد كه صندلي هاي خريداري شده بايد از اصول ارگونومي جهاني پيروي كنند، نه اينكه فقط وسيله اي براي نشستن باشند.

چرا بايد از صندلي هاي طبي استفاده كنيم؟
طبق محاسبات انجام شده، يك كارمند و يا مدير شركت در طول سال، هزاران ساعت بر روي صندلي مي نشيند و همين موضوع مي تواند بزرگترين و مهمترين دليل براي انتخاب يك صندلي ارگونوميك باشد، بنابراين اگر شما هم در فضاي اداري مشغول به كار هستيد، اين موضوع مهم را بدانيد كه بيشترين زمان خود را بر روي صندلي ميگذارانيد! پس اگر به سلامتي خود اهميت ندهيد در آينده به مشكلاتي برخورد خواهيد كرد.

معمولا مديران شركت ها به فكر اين هستند كه با كمترين هزينه ي ممكن، به خريد تعداد زيادي صندلي اداري بپردازند، اما آنها اين موضوع مهم را در نظر نمي گيرند كه اگر از صندلي هاي طبي و با كيفيت استفاده كنند، مي توانند بازدهي كاركنان خودشان را چندين برابر كنند.

چگونه بهترين صندلي اداري را انتخاب كنيم؟
پاسخ اين سوال مي تواند براي هر شخصي متفاوت باشد! مثلا يك صندلي مديريتي طبيعتا عملكرد متفاوتي نسبت به صندلي ويزيتوري و صندلي رستوراني دارد و از همه مهم تر اينكه كاربرد و جنس ساخت آن ها هم با هم تفاوت زيادي دارد، پس به صورت كلي نمي توان بهترين صندلي اداري را معرفي كرد، زيرا ابتدا بايد نياز خود را مورد بررسي قرار دهيد.

در نظر داشته باشيد كه فقط شيك بودن و حفظ سلامتي هم مهم نيست، بلكه عوامل ديگري هم نظير طول عمر صندلي مورد نظر شما مهم است و بايد در اين نوع صندلي ها، از قطعات خوبي استفاده شده باشد تا نيازي به تعمير ماهانه صندلي اداري خود نداشته باشيد، در ادامه نكات طلايي براي خريد بهترين صندلي را خدمت شما ارائه مي دهيم.

ويژگي هاي يك صندلي مناسب
اگر به فروشگاه اينترنتي Walmart هم مراجعه كنيد، هيچگاه صندلي اداري خاصي را در بخش پيشنهادها قرار نمي دهد! زيرا صندلي و يا مبلمان اداري شما بايد با توجه به نياز شما انتخاب شود. فقط در رابطه با صندلي اداري، بيش از ده ها نوع صندلي وجود دارد كه معمولا هر كدام كاربرد خاصي دارند و جالب است اين موضوع مهم را بدانيد كه نحوه ي طراحي و توليد صندلي اداري به گونه اي است كه هر كدام براي زمان و مكان خاصي به كار مي روند. پس در حالت كلي اگر به دنبال صندلي هايي هستيد كه بازدهي كارمندان خود را بالا ببريد، ميتوانيد از صندلي هاي طبي گلدسيت استفاده كنيد.

 

تشخيص صندلي چرم با كيفيت
در زمان گذشته صندلي اداري چرم را به گونه اي طراحي مي كردند كه بعد از چند دقيقه نشستن بر روي صندلي، تماس فرد با صندلي باعث عرق كردن مي شد، اما امروزه گلدسيت با طراحي صندلي هاي استاندارد و استفاده از مواد اوليه ي مرغوب اين مشكل مهم را حل كرده است. روكش صندلي هاي چرم شركت گلدسيت از بهترين انواع چرم طبيعي و مصنوعي و با تكنولوژي گردش هوا، از تعرق بدن جلوگيري مي كند و بايد در نظر داشته باشيد كه هنوز هم صندلي هاي ارزان و برندهاي متفرقه اين مشكل را دارند و از چرم هاي تقلبي و غير استاندارد در آن استفاده مي شود.

پس به جاي اينكه بعد از خريد صندلي به دنبال راهي براي برطرف كردن مشكل تعرق در صندلي هاي خود باشيد، از همين الان مي توانيد با خريد يك كالاي مرغوب اين مشكل بزرگ را برطرف كنيد.

معمولا شركت هايي كه در اين حوزه فعاليت مي كنند، به دليل به صرفه بودن مواد اوليه ي ارزان، از روكش ها و چرم هايي با كيفيت كمتر استفاده مي كنند كه غالبا به دليل قيمت تمام شده ي كمتر مشتريان را بيشتر جذب مي كند اما دوام و كيفيت كم هزينه هاي تعميرات بيشتري را به مشتري تحميل مي كند و در نهايت منجر به خريد صندلي ديگري مي شود.

معايب روكش چرم
بايد در نظر داشته باشيد هميشه روكش چرم نمي تواند بهترين گزينه ي ممكن باشد زيرا روكش  هاي پارچه اي هم ويژگي هاي خاص خود را دارند، اما شما بايد با توجه به نياز خود، صندلي مورد نظر را خريداري كنيد، چون اولويت اصلي خيلي از مديران، زيبايي صندلي اداري است و آن ها روكش چرم را به روكش پارچه اي ترجيح مي دهند.يكي از مهمترين ايرادات چرم اين است كه بعد از مدتي به  صورت پوسته پوسته از بين مي رود، ولي اگر در صندلي از چرم طبيعي و ايراني استفاده شده باشد، دچار چنين مشكلاتي نمي شود و در نظر داشته باشيد كه نحوه ي استفاده از چرم طبيعي را بايد بدانيد! مثلا براي تميز كردن بايد از دستمال نم دار استفاده كنيد. البته در نظر داشته باشيد كه صندلي هاي گلدسيت با شستشو، كيفيت خود را از دست نمي دهد.

 

ارگونوميك چيست و چگونه بهترين آن را انتخاب كنيم؟
ارگونوميك يا طبي بودن يعني اينكه يك كالا، از استانداردهايي برخوردار باشد كه وقتي انسان ها به صورت طولاني مدت بر روي آن مي نشينند به آسيب هاي جسماني دچار نشوند و اين موضوع مهم را بدانيد كه هر صندلي كه فروشنده برچسب ارگونوميك بودن را بر روي آن مي چسباند، لزوما طبي نيست! زيرا اسم ارگونوميك براي افزايش فروش بر روي صندلي ها گذاشته  مي شود، اما در واقعيت بخش قابل توجهي از صندلي هاي موجود در بازار ايران، از اصول ارگونوميك ۲۰۱۹ برخوردار نيستند.

نتيجه گيري براي خريد صندلي اداري
 به دنبال خريد صندلي كارشناسي ارزان نباشيد.
اگر سرمايه خوبي براي تغيير دكوراسيون اداري خود داريد، حتما از صندلي هاي طبي و ارگونوميك استفاده كنيد، درست است كه اين نوع صندلي ها، كمي گران تر از صندلي هاي ديگر هستند اما به سلامتي كاركنان و زيبايي شركت شما كمك به سزايي مي كنند.
صندلي اداري كه خريداري مي كنيد، بايد حداقل امكانات يك صندلي مناسب را دارا باشد و بايد قابليت تنظيم پشتي، ارتفاع و موارد ديگر را دارا باشد.
فوم سرد در صندلي به كار رفته باشد .
روكش پارچه يا چرم فرقي نمي كند، از هر كدام كه استفاده مي كنيد، اگر از برندهاي معتبر خريداري مي كنيد، جاي نگراني نيست، در غير اين صورت احتمال پوسته پوسته شدم چرم شما و يا مشكل تعرق در اين نوع صندلي ها وجود دارد.
طريقه ي نشستن بر روي صندلي هم مهم است، اگر به درستي بر روي صندلي مورد نظر خود بنشينيد و صندلي شما استاندارد باشد، مي توانيد ده ها ساعت بر روي صندلي بنشينيد و مشكلي براي سلامتي شما ايجاد نشود، اما اگر صندلي شما استاندارد نباشد و يا نحوه ي نشستن بر روي صندلي را بلد نباشيد، هر كدام از اين دو مورد مي تواند براي شما دردسر ساز باشد و شما يك دقيقه هم نتوانيد بر روي صندلي بنشينيد.
به قطعات به كار رفته در صندلي و مكانيزم عملكرد آنها توجه ويژه اي داشته باشيد و اگر هم مي خواهيد از برندهاي متفرقه استفاده كنيد، به احتمال زياد پول خود را به هدر داده ايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.