نكات طلايي خريد صندلي اداري

آموزش كسب و كار اينترنتي رايگان

نكات طلايي خريد صندلي اداري

انواع ميز و صندلي اداري يكي از اجزاي اصلي انواع دكوراسيون هاي اداري به شمار مي رود. در واقع به همان نسبت كه طراحي و قرارگيري هر جزء از دكوراسيون اداري از اهميت ويژه اي قرار دارد استفاده و انتخاب انواع ميز و صندلي اداري نيز مي تواند مهم باشد. به عبارت ديگر زماني كه كارمند روي صندلي يا پشت ميز خودش احساس راحتي نكند به تدريج اين قضيه در بازدهي مطلوب وي نيز تاثير مستقيم خواهد گذاشت. از همين رو خريد ميز يا هر نوع صندلي اداري بايد بنابر معيارهاي خاصي صورت گيرد. به عبارت ديگر چنين نيست كه فقط خريد صندلي يا ميز بتواند مشكل را به تنهايي رفع كند بلكه لازم است نيازهاي كاركنان در اين زمينه در نظر گرفته شود و در صورت لزوم از مشاوره فروش در اين زمينه نيز استفاده شود تا بتوان خريد موفقيت آميزي را تجربه كنيد. در صورتي كه تمايل داريد تا اطلاعات بيشتري در خصوص انواع ميز و صندلي اداري و نحوه انتخاب آن كسب نماييد از شما دعوت مي كنيم كه تا پايان اين مطلب ما را همراهي نماييد. قطعا پس از پايان يافتن اين مطلب مي توانيد با خيال راحت در زمينه انتخاب و خريد انواع ميز و صندلي اداري اقدام كنيد.

ابعاد مناسب و ظرفيت استاندارد  

اصولا در طراحي انواع ميز و صندلي اداري ارتفاع و ابعاد آن مناسب براي محيط هاي اداري در نظر گرفته شده است. يعني اينطور نيست كه وزن صندلي از حد استاندارد بيشتر بوده و ارگونوميك بودن انواع صندلي به منظور رفاه حال بيشتر كاربران و حفظ سلامتي آنها صورت گرفته است. يعني غير از طراحي زيبا و شكيل اين نوع صندلي و ميز مي توان بر اساس وزن و قد از نوع صندلي اداري خودتان استفاده كنيد. اگر اين معيار رعايت شود يعني در واقع مي توانيد عمر مفيد ميز و صندلي اداري خودتان را تا حدود زيادي بالا ببريد. البته در خصوص صندلي هاي اداري نيز ذكر اين نكته خالي از لطف نيست كه بدانيد صندلي هاي اداري به خصوص انواع صندلي اداري كه در وب سايت گلدسيت جهت فروش ارائه شده اند مي توانند اوزان بالا را نيز تحمل كنند. هر چند يك صندلي استاندارد بايد بتواند وزن بيشتر از 100 كيلوگرم را نيز تحمل كند ولي اين نوع صندلي ها مي توانند به راحتي وزن بين 150 تا 160 كيلوگرم را نيز پوشش دهند.  در اين نوع اين صندلي ها همچنين كفي و پشتي بسيار مقاوم و رويه ضد ليز مانع سقوط فرد مي شود.

قابليت تنظيم ميز و صندلي اداري

شما مي توانيد ارتفاع پشتي صندلي را به ميزان دلخواه تنظيم نماييد. در خصوص انواع ميز اداري نيز مي توانيد با تنظيم پايه هاي آن ارتفاع مورد نظر را براي تسلط بر سطح كارتان به دست بياوريد. جك بالابر و تنظيم كننده دستي و اتوماتيك و آپشن هاي هاي متعددي كه صندلي هاي اداري از آن برخوردار هستند بخش ديگري از كيفيت ساخت اين محصول را به نمايش مي گذارند. ميز اداري بايد طوري انتخاب و تنظيم شود كه بتوانيد بر آن مسلط باشيد و بنابراين همزمان با انتخاب صندلي بايد در زمينه خريد و انتخاب ميز اداري نيز بايد دقت و توجه كافي داشته باشيد.

 

 

ماندگاري و دوام  بالا

بهره مندي از متريال و مواد اوليه با كيفيت موجب شده است تا انواع ميز و صندلي اداري از مقاومت و ماندگاري بالايي برخوردار باشند. جنس پارچه هايي كه در پشتي و نشيمنگاه صندلي به كار رفته است از بهترين پارچه هاي ضد رطوبت و با كيفيت مي باشد. همچنين انواع ميز اداري نيز از اين نظر  از مواد درجه يك غالبا از جنس ام دي اف يا چوب مرغوب توليد مي شوند.  بهره گيري از مواد درجه يك در توليد ميز و صندلي اداري توانسته است اين نكته را به اثبات برساند كه براي حفظ شادابي و سلامت محيط كار لازم است تا از بهترين ها  استفاده كنيد. اين محصولات كه با دقت و حساسيت ويژه اي توسط توليدكنندگان ايراني و خارجي در بازار عرضه مي شوند از هر نظر توانسته است مورد استقبال طيف وسيعي از مشتريان و كاربران قرار گيرد.

 

طراحي زيبا و مناسب  انواع ميز و صندلي اداري 

انواع ميز و صندلي اداري توسط تيم هاي طراحي با بهره گيري از تجهيزات  و دستگاه هاي پيشرفته  برش خورده و توليد شده اند. يعني همواره مي توان بين انواع ميز و صندلي اداري و به طور كلي مبلمان اداري با مبلمان منزل تفاوت قائل شد. اين تفاوت حاصل خلاقيت طراحان مختلف در اين زمينه است. در واقع نوع ساخت ميز و صندلي توليد شده گواه اين مدعا است كه مطابق با فضاهاي مدرن مي توان از بروز هرگونه ناهنجاري در فرم و شكل اين محصولات نيز پيشگيري كرد. مشتريان حق دارند غير از كاربردهاي اين دو محصول همچنين شاهد زيبايي ها و ظرافت هاي كار نيز باشند. بنابراين طراحي بي نظير اين صندلي ها كه به كمك كارشناسان عرصه سلامت نويد بخش انواع ميز و صندلي اداري محافظ كاركنان در زمان نشستن طولاني مدت پشت سيستم مي باشند. ميزهاي اداري همچنين در انواع ميزهاي شكيل در مدل هاي مختلفي از قبيل ميزهاي مدور، u  شكل، L شكل و مستطيلي توليد مي شوند. اين نوع ميزها از دريچه مخصوص كابل هاي شبكه و ساير اتصالات نيز برخوردار مي باشند. در واقع تنوع اين محصولات مي تواند انتخاب و خريد را براي مشتريان راحت تر كند.

 

طراحي زيبا و مناسب  انواع ميز و صندلي اداري

 

 

 

 

دارا بودن گارانتي معتبر  

ميز و صندلي اداري موجود در گلدسيت  به عنوان يك وب سايت معتبر در زمينه فروش انواع محصولات اداري از ضمانتنامه معتبري برخوردار هستند. گارانتي مدت دار مي تواند به استفاده كننده اين امكان را بدهد كه در طولاني مدت با خيال راحت از اين محصول استفاده كند و در صورتي كه صندلي يا ميز مربوطه دچار نواقصي شود از خدمات گارانتي مورد نظر به منظور رفع مشكلات فني و جايگزيني آن  بهره مند شود. مدت زمان گارانتي اين محصولات از 6 ماه تا 3 سال مي باشد. فراموش نكنيد خريد از گلدسيت مي تواند از هر نظر براي شما  مقرون به صرفه باشد با خريد از اين وب سايت معتبر مي توانيد از ايمني و ماندگاري اين محصولات لذت ببريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.