آموزش كسب و كار اينترنتي با راههاي پولساز و بدون نياز به سرمايه

آموزش كسب و كار اينترنتي رايگان يكي از مهمترين و بزرگترين چالشهاي ذهني افراد جامعه در سال ۲۰۱۹ مي باشد! آنها فكر مي كنند كه اگر طراحي سايت حرفه اي داشته باشند، مي توانند تجارت موفقي را تجربه كنند و به درآمدهاي ملياردي برسند، آنها با همين تفكرات اشتباه، راه اندازي كسب و كار اينترنتي در منزل خود را شروع مي كنند و تجارتشان با شكست مواجه مي شود، زيرا آنها با مسير درست موفقيت آشنا نيستند و مي خواهند صرفا با هزينه هاي زياد تجارت خود را راه اندازي كنند، بنابراين اگر به دنبال آموزش كسب و كار اينترنتي رايگان هستيد، ولي نمي دانيد كه بايد آن را از كجا و چگونه آغاز كنيد با بهترين ايده همراه باشيد تا شما را با انواع كسب و كار اينترنتي در ايران آشنا كند.

چگونه كسب و كار اينترنتي خود را آغاز كنيم؟آيا به كسب و كار اينترنتي در منزل علاقه مند هستيد؟ شايد در نگاه اول آموزش رايگان كسب و كار اينترنتي كار بسيار ساده و لذت بخشي باشد! زيرا تبليغات بسيار زيادي در حوزه ي اينترنت وجود دارند كه اطلاعات درستي در رابطه با يك كسب و كار اينترنتي مطمئن به شما منتقل نمي كنند! آنها مي گويند كه اگر سايتي ايجاد كنيد و چند تا مطلب هم در آن قرار دهيد به راحتي مي توانيد به درآمد هاي ميليوني برسيد و پولسازي از طريق اينترنت، را اينگونه ساده بيان مي كنند، البته در نظر داشته باشيد كه سايت سئو بمب با درآمدهاي بالا از طريق اينترنت مخالفتي ندارد، اما با سادگي و سريع بودن اين سيستم مخالف است. البته فقط يك راه براي شما وجود دارد كه بتوانيد خيلي خيلي ساده، بي دردسر و به سرعت بالا، به درآمد برسيد، تنها راه ساده براي اين موضوع برون سپاري است، اگر سرمايه ي بالايي داريد و مي توانيد كه كل اين پروسه را به ديگران بسپاريد، در اين صورت مي توانيد به سرعت، به درآمد بالا برسيد و البته اگر سرمايه ي خوبي در اختيار نداريد، بايد با صبر و حوصله، به كسب تجربه در حوزه ي ديجيتال ماركتينگ بپردازيد.

كسب و كار اينترنتي چيست؟اگر بتوانيد در فضاي اينترنت، هر نوع كسب و كار مجازي را ايجاد كنيد و با بازاريابي اينترنتي آن را گسترش دهيد، شما داراي يك كسب و كار مجازي هستيد، اما نكته ي بسيار مهمي كه وجود دارد، اين است كه در فضاي اينترنت، كسب و كارهاي بسيار زيادي را مي توان راه اندازي كرد، مسئله اين است كه كدام يك از كسب و كارها مي تواند براي شما سود آور باشد.
امروزه كسب درآمد از طريق شبكه هاي اجتماعي بسيار سخت شده است زيرا با توجه به افزايش كانال هاي تلگرام و پيام رسان هاي ديگر، شما بايد براي شروع كسب و كار خود، سرمايه اوليه بسيار زيادي را آماده كنيد، البته كه هر نوع كسب و كاري احتياج به بازاريابي اينترنتي دارد، اما بازاريابي اينترنتي يك وب سايت كاملا با كسب و كار اينترنتي رايگان ديگر متفاوت است! زيرا شما مي توانيد با بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو، بدون سرمايه اوليه، كسب و كار آنلاين خود را به افراد جامعه معرفي كنيد.
بيشتر بخوانيد:   راه اندازي كسب و كار اينترنتي با تكنيك هاي سال ۲۰۱۹
 بهترين زمان راه اندازي كسب و كار اينترنتيبهترين زمان راه اندازي كسب و كار اينترنتي
بهترين زمان راه اندازي كسب و كار اينترنتي اگر ايده هاي كسب و كار اينترنتي شما خوب است و مي خواهيد آن را به مرحله ي اجرا برسانيد، اين موضوع را بدانيد كه بايد يك شروع سريع داشته باشيد و به هيچ عنوان استفاده از ابزارهاي پيچيده و هزينه هاي خيلي بالا در ابتداي مسير پيشنهاد نمي شود، چون استفاده از ابزارهاي پيچيده و هزينه هاي بالا، سرعت و رشد شما را در ابتداي مسير به شدت كاهش مي دهد و همين موضوع باعث از بين رفتن انگيزه ي شما خواهد شد.
يكي از مهمترين عواملي كه باعث شكست افراد، در شروع كسب و كار مجازي مي شود، كمالگرايي است، كمالگرايي باعث مي شود كه شما مسيري كه در عرض ۶ ماه مي توانيد طي كنيد را به يك سال و نيم تبديل كنيد و همين موضوع باعث مي شود كه شما به راحتي سرخورده شويد و به صورت ناخودآگاه، بعد از مدتي كسب درآمد اينترنتي خود را رها كنيد، كه طبق آمار گوگل ميزان قابل توجهي از وب سايت هايي كه راه اندازي مي شوند، بعد از چند ماه با شكست مواجه مي شوند.
بيشتر بخوانيد:   كسب درآمد از اينترنت با ۷ راه پولساز و بدون سرمايه
آموزش كسب و كار اينترنتي رايگان در منزلآموزش كسب و كار اينترنتي رايگان در منزل
آموزش كسب و كار اينترنتي رايگان در منزلبه صورت آنلاين آموزش ببينيد و كار در منزل پولساز خود را راه اندازي كنيد، اگر در راه اندازي كسب و كار اينترنتي خود، مصمم باشيد،  قطعا بعد سه تا پنج ماه آينده، مي توانيد فروش ميليوني خود را آغاز كنيد، تنها كافيست كه روزانه دو تا سه ساعت زمان بگذاريد، سئو بمب اينجاست تا شما را با انواع مدلهاي كسب و كار اينترنتي در ايران آشنا كند، با ما همراه باشيد تا چگونگي راه اندازي كسب و كار اينترنتي را براي شما توضيح دهيم.
براي آموزش كسب و كار اينترنتي بايد از كجا شروع كرد؟براي راه اندازي كسب و كار اينترنتي در ايران ، ابتدا لازم كه در يك حوزه متخصص شويد و به راحتي تخصص خود را با بازاريابي اينترنتي گسترش دهيد، بازاريابي اينترنتي را، مهمترين كار خود در كسب و كار آنلاين قرار دهيد، زيرا كسب و كار آنلايني كه بازاريابي اينترنتي نداشته باشد قطعا يك كسب و كار شكست خورده است.
بيشتر بخوانيد:   آموزش ايميل ماركتينگ با ميلرلايت در ۱ ساعت!
اين موضوع بسيار مهم را در نظر داشته باشيد كه هر كسب و كار سنتي را، ميتوان به كسب و كار آنلاين تبديل كرد، اگر كمي تحقيق كنيد متوجه مي شويد كه افرادي هستند كه درآمدهاي بسيار فوق العاده اي را از يك مغازه ي سوپر ماركت بدست مي آورند، اما آن ها كسب و كار  خود را كمي متفاوت تر از بقيه شروع كردند، آنها فقط با ايجاد يك فروشگاه آنلاين، كسب و كار اينترنتي خود را آغاز كردند و توانستند در يك بازه ي زماني بسيار كوتاه درآمدهاي ميلياردي را براي خودشان ايجاد كنند.
مراحل راه اندازي كسب و كار اينترنتيبراي آموزش كسب و كار اينترنتي رايگان ، ابتدا لازم است كه قبل از آموزش، به نكات مهمي توجه داشته باشيد تا در زمان طراحي سايت حرفه اي خود، پولتان را از دست ندهيد و يك سايت تجاري فوق العاده قدرتمند را براي خودتان راه اندازي كنيد.
اگر مي خواهيد يك طراحي سايت با وردپرس، را به خوبي انجام دهيد شما بايد به دنبال يك پلت فرم خوب در سطح اينترنت باشيد، پلت فرم، همان سيستم مديريت محتواست، شما از طريق سيستم مديريت محتوا، مي توانيد وبسايت خود را مديريت كنيد يعني براي گذاشتن محتوا ، تغيير عكس، تغيير در ظاهر وبسايت و …، از سيستم مديريت محتوا استفاده مي كنيد.
بعد از اينكه كسب و كار اينترنتي شما آماده شد و وب سايتتان را به خوبي طراحي كرديد، حالا شما بايد به آموزش سئو سايت وردپرس خودتان بپردازيد تا هرچه سريع تر محصولات وب سايت خود را به مرحله ي فروش برسانيد، اگر هزينه ي تبليغات داريد كه خيلي خوب است و مي توانيد به راحتي و هر چه سريعتر محصولات خودتان را به مردم جامعه معرفي كنيد، ولي اگر توان پرداخت هزينه هاي بالا را نداريد بايد سايت خود را براي موتورهاي جستجو گوگل بهينه سازي كنيد و ترافيك وب سايتتان را به مقدار قابل توجهي افزايش دهيد.
وردپرس محبوب ترين سيستم مديريت محتواي وبوردپرس محبوب ترين سيستم مديريت محتواي وب
محبوب ترين سيستم مديريت محتوا وباكثر مردم براي آموزش كسب و كار اينترنتي هيچ اقدامي نمي كنند زيرا آن ها فكر مي كنند كه اگر بخواهند يك وبسايت را از ابتدا ايجاد كنند نياز به برنامه ها، و مهارت هاي متعدد دارند و براي آنها بسيار مشكل ساز است، ولي بايد به شما بگويم كه اين طرز تفكر در حال حاضر كاملا اشتباه است.  در سال ۲۰۱۷، سيستم هاي مديريت محتوايي (CMS) مانند وردپرس، راه اندازي يك وب سايت كاربر پسند را، براي همه افراد ايجاد كرده است.
وردپرس به عنوان محبوب ترين پلت فرم وبلاگ نويسي و سيستم مديريت محتوا شناخته شده است. كاربران جديد اغلب شگفت زده مي شوند زماني كه ما به آنها مي گوييم كه وردپرس نيز به خاطر سهولت نصب آن، شناخته شده است. بهترين شركتهاي هاستينگ وب، به شما اين امكان را مي دهند تا وردپرس را با چند كليك، نصب كنيد. در بيشتر موارد، نصب وردپرس يك فرايند ساده است كه براي نصب آن، شما به كمتر از پنج دقيقه زمان احتياج داريد.
محبوب ترين سايت هاي دنيا ، در سال ۲۰۱۷ از چه سيستم مديريت محتوايي استفاده كردند؟سايت  W3Techs در جديدترين آمار خود، وردپرس را محبوب ترين سيستم مديريت محتواي دنيا، معرفي كرد، چون ۲۰ درصد از سايت هاي جهان، با cms  وردپرس راه اندازي شده اند و در ردهاي بعدي، جوملا و دروپال به عنوان محبوبترين سيستم مديريت محتوا  (cms) شناخته شده اند.
به همين دليل است كه، توصيه مي كنيم، براي ساخت وبسايت خود، از وردپرس استفاده كنيد، وردپرس رايگان است، يعني مي توانيد در سطح اينترنت، اين پلت فرم را به صورت رايگان دانلود كرده، و از آن استفاده كنيد.
اما اگر نخواهيد از پلت فرم رايگان استفاده كنيد، بايد خودتان را، مجبور به يادگيري مطالب سخت و پيچيده ي html، css  و php كنيد، و انجام اين كار، زمان و انرژي بسيار زيادي را از شما خواهد گرفت، و همچنين ديگر نمي توانيد كسب و كار مجازي خود را در زمان دلخواهتان راه اندازي كنيد و اگر هم بخواهيد برنامه نويسي وب سايت خود را، به افراد ديگر بسپاريد، هزينه هاي بسيار زيادي را بايد صرف اين موضوع كنيد.
با توجه به اهداف كسب و كارتان، cms دلخواهتان را انتخاب نماييدبه طور كلي با در نظر داشتن هدف وب سايت خود و كمي تحقيق و جستجو مي‌توانيد يك CMS مناسب را انتخاب نماييد. من يك مقايسه بسيار جامع بين وردپرس، جوملا و دروپال كردم. اگر به دلايلي نميخواهيد سايتتان را با وردپرس ايجاد كنيد، راهنماي من دروپال، جوملا و يا برنامه نويسي ۳css،  HTML5 و php   مي باشد، همه ي آنها، براي استفاده رايگان هستند. اما براي مبتديان، من به شدت وردپرس را پيشنهاد مي كنم. وردپرس ساده ترين پلت فورمي است كه من تا به حال با آن كار كرده ام و از نظر انعطاف پذيري گزينه ي فوق العاده اي است كه مي تواند براي هر كسب و كار كوچكي مفيد باشد.
گام دوم : تهيه ي هاست و دامنهبراي راه اندازي كسب و كار اينترنتي خود،  بايد وردپرس را در مكاني آپلود، و آن را نصب نماييد، آن مكان، هاست نام دارد، شركت هاي بسيار زيادي وجود دارند كه شما مي توانيد با هزينه اي اندك، هاست مورد نظرتان را از آنجا تهيه كنيد. براي تهيه ي هاست خود، دقت زيادي بخرج دهيد چون سرعت وبسايت شما، تا حد زيادي به هاست شما مربوط مي شود، وهمچنين اگر هاست شما خوب باشد همين موضوع مي تواند براي رتبه بندي در صفحات موتورهاي جستوجو گوگل يك امتياز مثبت به حساب مي آيد.
دامنه، همان آدرس وبسايت شماست، شما با هزينه اي معادل ۱۰۰ هزار تومان، مي توانيد كسب و كار اينترنتي خودتان را راه اندازي كنيد، بعد از اينكه كسب و كار شما، به درآمد بالا منجر شد، شما بايد، سايت خودتان را ارتقاء دهيد تا خدمات و امكانات بيشتري را در اختيار كاربرانتان قرار دهيد و وقتي امكانات و خدمات بيشتري در اختيار كاربران سايتتان قرار مي دهيد همين موضوع منجر به فروش چند برابر سايت شما خواهد شد و انجام اين كار، همان كارآفريني اينترنتي است.
انتخاب نام دامنه مناسب براي كسب و كار اينترنتي در ايراندر ادامه آموزش كسب و كار اينترنتي بايد خدمت شما عرض كنم كه مهمترين بخش آموزش كسب و كار اينترنتي ، انتخاب هاست و دامين است. در انتخاب نام دامنه وبسايت خود، به هيچ عنوان عجله نكنيد چون نام دامنه ي شما،  اسم برند شما خواهد شد، و اگر ايده ي مناسبي به ذهنتان خطور نمي كند، پيشنهاد مي شود كه چند ماهي صبر كنيد تا ايده ي مناسب در مورد اسم دامنه به ذهنتان خطور كند.
تمام تمركزتان را روي اين موضوع بگذاريد تا نام دامنه ي شما كوتاه باشد، اگر نام دامنه شما، هم انگليسي باشد و هم فارسي، فوق العاده خواهد بود فراموش نكنيد كه موتور هاي جستوجو گوگل، به نام دامنه شما اهميت مي دهند، و در اسم دامنه اي كه شما آن را ثبت كرده ايد به آن رتبه مي دهند. در واقع گوگل در نتايج  موتورهاي جستوجو خودش، رتبه ي خوبي براي اسم دامينه شما قائل مي شود، سعي كنيد نام دامنه خودتان را همان گونه كه به زبان گفتاري بيان مي شود، همانگونه آن را ثبت كنيد و از  حروف اضافه استفاده نكنيد.
نام دامنه شما بايد قابل فهم باشد از حروفي استفاده نكنيد كه مخفف كلمات خاصي هستند و آن كلمات را فقط خودتان مي دانيد، اگر نام دامنه خودتان را سخت، و غير قابل فهم انتخاب كنيد، اتفاقي كه رخ مي دهد اين است كه افرادي كه  مي خواهند دوباره نام دامنه شما را در مرورگر وارد كنند آدرس دامنه شما را فراموش مي كنند و نمي توانند مجددا آدرس وبسايت شما را پيدا كنند و شما اينگونه تعداد بسيار زيادي از كاربرانتان را از دست مي دهيد.
گام سوم: براي كسب و كار اينترنتي خود يك نام دامنه انتخاب كنيدبراي انتخاب راحت تر نام دامنه توصيه هاي زير را در نظر بگيريد:
اگر قصد راه اندازي ويسايت براي كسب و كارتان را داريد، نام دامنه شما بايد هماهنگ با نام شركت شما باشد. براي مثال: www.yourcompanyname.com
اگر قصد راه اندازي يك وبسايت شخصي را داريد، بهتر است نام دامنه شما برگرفته از نامخانوادگيتان باشد. به عنوان مثال: www.yourname.com يك انتخاب عالي براي وبسايت هاي شخصي است.
ما براي كسب و كار خودمان نام دامنه بازده را برگزيده ايم.
نام هاي دامنه معمولا با .com، .org يا .net به پايان مي رسند، اما در ماه هاي اخير تعداد زيادي از توسعه دهندگان نام هاي دامنه (منظور توسعه دهندگان بخش پاياني نام هاي دامنه مانند .com  است) يك نام دامنه با پسوند .pizza را منتشر كرده اند.
ممكن است بپرسيد نظر شما براي انتخاب يك پسوند خوب براي نام دامنه چيست؟
در آموزش كسب و كار اينترنتي رايگان ، به شما توصيه ميكنيم از انتخاي پسوندهاي عجيب و غريب بپرهيزيد و يك نام دامنه با پسوندهاي رايج مثل .com، .org و يا .net انتخاب كنيد، اگر نام دامنه اي كه قصد خريداري آن را داريد قبلا خريداري شده بود، در اين صورت به پيشنهادات اين شركت ها به طور كامل گوش دهيد و از بين اين پيشنهادات سعي كنيد رايج تري پسوند را برگزينيد.
مرحله چهارم: “اطلاعات حساب كاربري” خود را بررسي كنيد و ثبت نام را پايان دهيدمرحله بعدي ثبت نام براي سايت ميهن وب هاست است كه شما پلن مورد نظر را انتخاب كنيد،  اين آخرين گام هايي است كه قبل از ايجاد حساب كاربري شما انجام مي شود. بنابراين با توجه به گزينه هاي اضافي موجود، مانند حفاظت از حريم خصوصي دامنه، به طور كامل توجه كنيد، حفاظت از امنيت دامنه، تنها ۹ دلار در هر ماه بيشتر است و اطلاعات شخصي شما را تحت عنوان پيچيده، مانند نام و آدرس خود نگه مي دارد، اگر ميخواهيد وبسايت و دامنه خود، از امنيت بسيار بالايي برخوردار باشد. به جلو برويد و ۹ دلار اضافي در هر ماه پرداخت كنيد.  اگر اين كار را نكنيد هكرها به راحتي مي توانند به اطلاعات شما دسترسي پيدا كنند.
نام دامنه و ميزباني وب شما، بايد از امنيت بالايي برخوردار باشد،  براي انجام اين كار، مي توانيد از شركت هاي معتبر هاستينگ، مانند برتينا، پارسپك و ميهن وب هاست استفاده نماييد همچنين مي توانيد هر شركت هاستينگ ديگري را انتخاب كنيد تا زمانيكه قابل اعتماد و ساده باشد.
اتصال هاست به دامينبراي اتصال هاست و دامين، بايد ابتدا دامين را خريداري كنيد و بعد از خريد دامين، مي توانيد هاست خود را خريداري كنيد، بعد از خريداري هاست، شركت ميزباني هاستينگ شما، تعدادي DNS server به شما مي دهند، DNS Server ها، از چند خط كد تشكيل مي شوند كه براي اتصال هاست به دامين كاربرد دارند، در پنل مديريتي  دامين شما، بخشي به نام مديريت Name Server ها، وجود دارند، شما بايد همان كدهاي مذكور را در بخش دامين، وارد كنيد، بعد از گذشت ۱ تا ۷۲ ساعت، هاست و دامين شما، به يكديگر متصل مي شوند.
نصب ورپرسدر اينجا براي نصب وردپرس، قدم هايي به شما گفته مي شود كه شما بايد تك تك آن ها را اجرا كنيد ( روند انجام اين راه كارها، در همه ي شركت هاي بزرگ وب هاستينگ مشابه است ).۱٫ به حساب كاربري هاست خود، متصل شويد.۲٫ به پنل كنترل ( سي پنل يا دايركت ادمين ) خود برويد.۳٫ مطابق عكس زير، به دنبال آيكون install wordpress بگرديد و بر روي آن كليك نماييد.۴٫ دامنه اي را كه مي خواهيد وبسايت خود را بر روي آن، نصب كنيد، انتخاب كنيد.۵٫ بر روي دكمه “همين حالا نصب مي كنم” كليك كنيد و در نهايت، شما مي توانيد اينگونه به وب سايت جديد وردپرس خود دسترسي داشته باشيد.
نصب دستي وردپرسبراي نصب وردپرس، ابتدا بايد وردپرس را از سايت وردپرس فارسي دانلود كنيد سپس به حساب كاربري هاستتان مراجعه كنيد، به بخش سي پنل يا دايركت ادمين خودتان مراجعه نماييد، برروي گزينه ي فايل  منيجر كليك كرده و سپس به بخش public_html وارد شويد، بعد از وارد شدن به بخش public_html، بر روي دكمه ي upload كليك كنيد و در اين مرحله، بايد وردپرسي كه قبلا دانلود كرديد را در اين مرحله، آپلود نماييد، بعد از آپلود كردن، بايد آن را از داخل فايل زيپ، بيرون بياوريد و تمام اطلاعات داخل پوشه ي وردپرس را به داخل فايل public_html منتقل كنيد.
حرف آخرسايت سئو بمب مي تواند، مرجع كاملي، براي آموزش كسب و كار اينترنتي شما باشد، فقط كافيست تا آنچه را كه يادگرفته ايد، به درستي پياده سازي كنيد، تا نتيجه ي مطلوب خودتان را بدست آوريد، پيشنهاد ما به شما اين است كه اگر كسب و كار شما كوچك است، از آموزش هاي رايگان سئو بمب استفاده كنيد و نهايت استفاده را ببريد، اما اگر شما شركتي و يا سازمان بزرگي داريد پس بنابراين كسب و كار اينترنتي شما بزرگ است و مي توانيد پروژه ي طراحي سايت حرفه اي خود را به ما واگذار كنيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.